گفتم..........
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من محمد رضا و آدرس eashghbavafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 20582
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

عشق من محمد رضا
محمدرضا عزیزم من این وبلاگ را برای تو عزیزتر از جانم ساخته ام ای تو بهترینم همیشه عاشقتم و از خدا میخوام سلامت باشی نفسم
دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : المیرا       

گفتم غم تو دارم

گفتا چشت در آید!

گفتم که ماه من شو

گفتا دلم نخواهد!

گفتم خوشا هوایی کزباد صبح خیزد

گفتا هوای گرمیست!آه آه! عرق در آمد!

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

گفتا برو به سویی، تا گل نی در آید!

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد

گفتا که وای دیر شد ! داد مامان در آمد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: