خدایاااا....
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من محمد رضا و آدرس eashghbavafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 20594
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

عشق من محمد رضا
محمدرضا عزیزم من این وبلاگ را برای تو عزیزتر از جانم ساخته ام ای تو بهترینم همیشه عاشقتم و از خدا میخوام سلامت باشی نفسم
جمعه 8 مهر 1390برچسب:, :: 3:26 ::  نويسنده : المیرا       

خدایا....

 

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند از آنها چیز دیگر نبینم

 


وفایت دست و پایم رو گرفته        غمت شور و نوایم را گرفته

حضور ناتمام چشمهایت                 تمام لحظه هایم را گرفته

محمدرضا میدونی عشق چیه؟! عزیزم عشق تویی که بی بهانه ، بی دلیل بهترین دلیل عاشق شدنی فدای تو بشم انشاالله همیشه باهم باشیم و هیچکسی نتونه ما رو از هم جدا کنه و انشاالله همه عاشقا به عشقشون برسن آمین.




نظرات شما عزیزان:

(فقط خدا)
ساعت5:13---1 مرداد 1391
سلام
ماه مبارک رمضان مبارک باد.
اگر مایل هستید در طرح ختم قرآن برای تقدیم به امام زمان (عج ) شرکت کنید به وبم سر بزنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا.


milad.Y
ساعت1:10---29 ارديبهشت 1391
امیدوارم همیشه باهم باشینو پای هم پیر بشینالبته اگر خدا بخواد براتون
امیدوارمدنیاتومثل همه عاشقایی باشه که هم رسیدن

خدایا کاری کن که به سروسامان بریسیم

چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم

یامن برسم به یار یا یار به من

یاهردو بمیریمو به پایان برسیم
اینم خودم برا خودم گفتم ولی شاید بدردتون بخوره
محمدرصا داداشی خوشبخت بشی همچنین شما المیرا جان موفق باشین


nazanin15
ساعت0:23---12 فروردين 1391
aji mano shenakhti? chera room khaliye?? zooood j mano bede montazeram

amirali
ساعت15:41---20 اسفند 1390
salam elmira khoofi ishala be eshghet beresi manam ye gf daram k kheili doosesh daram esmesh elmiras


میلاد و پرستو
ساعت18:36---27 بهمن 1390
گمـــــــــان می کـــــردم وقتــــــــی نبــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــاشم

دلـــــت می گیــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــرد

1 روز

1 ماه

1 سال

از رفتنــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــم می گذرد . . .

چه خیـــــال ِ بیهوده ایـــــــ

وقــــتی دلت با دیگریســــــــت ...[قلب][گل][قلب]


نگار
ساعت19:31---17 بهمن 1390
متاسفم عزیزم اما عشق اصلا وجود نداره خودتو خسته نکن

OMID....
ساعت18:20---14 بهمن 1390
خوش بحالت المیرا هم تو عاشق عشقتی هم اون ....امید وارم همیشه باهم بمونید.. دلم پره کسیو ندارم باهاش حرف بزنم همه رفتن از دورم... کسی که از زندگیم بیشتر دوسش داشتم بهم گفت دیگه نمیتونم باهات بمونم ....وقتی این مطلبتو خوندم از خودم بدم اومد ... ای وای ببخشید سلام وبلاگ باحالی داری امید وارم موفق باشی هم تو نت هم زندگیت خدا حافظ

نــــــــگار
ساعت15:34---17 آذر 1390
ایشالا المیرا جون

دلم از پرم پر تره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: